ZinkBouwmarkt.nl

Klantenservice


Contact gegevens

 

Kantoor/magazijn adres

Afhaaltijden

   

 

Scheltseweg 6 
5374 EB Schaijk
ma. t/m vr. van 8.00 tot 17.30 uur.
Za. van 9.00 tot 12.00 uur.
     
         
         
 
Tel: +31 (0)486 764777 Rabo: NL13 RABO 0106 5568 43
Fax: +31 (0)486 462233 Kvk:    72089881
E-mail: zinkbouwmarkt@dakgootgroep.nl       Btw:    NL858981889B01

Kantoor/magazijn adres
Scheltseweg 6
5374 EB Schaijk
 
Tel: +31 (0)486 764777
Fax: +31 (0)486 462233
E-mail: zinkbouwmarkt@dakgootgroep.nl  
 
Afhaaltijden
ma. t/m vr. van 8.00 tot 17.30 uur.
Za. van 9.00 tot 12.00 uur.
Rabo: NL13 RABO 0106 5568 43
Kvk: 72089881
Btw: NL858981889B01
E-mail: zinkbouwmarkt@dakgootgroep.nl  

 

  
Algemeen

 • Alle prijzen van de producten die via Zinkbouwmarkt.nl verkocht worden zijn inclusief 21% BTW.

•  Zinkbouwmarkt.nl doet haar uiterste best om in alle gevallen steeds de juiste prijs te vermelden voor elk product in onze webshop. Mocht het echter voorkomen dat de prijs van een product, eenmaal in de winkelmand, verschilt van de prijsaanduiding van dat product op één of meerdere pagina’s in de webshop, dan geldt altijd de prijs van het product in de winkelmand als definitief. Aan onopzettelijk foutieve prijsvoering op product verzamelpagina’s of productdetailpagina’s kunnen geen rechten worden ontleend.


Klachtenprocedure

Heeft u een klacht of bent u ontevreden over bepaalde zaken dan vragen wij u vriendelijk om uw klacht aan ons door te geven. U kunt altijd contact met ons opnemen via het contactformulier, per e-mail: zinkbouwmarkt@dakgootgroep.nl of telefonisch op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur via het nummer: +31 (0)486 764777Onze medewerkers zullen de klacht zorgvuldig bekijken en naar ieders tevredenheid proberen op te lossen.

Wij zullen uw klacht binnen 5 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.  Bent u niet tevreden dan kunt u ook altijd contact op nemen met Stichting Webshop Keurmerk waar waar wij zijn aangesloten. Is desbetreffende klacht niet opgelost na bemiddeling van Stichting webshop keurmerk? Dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).